فروش فایل

اعتماد ایجاد کنید: اینگونه روابط خود را تقویت می کنید:

توسط سوفی سینگر دسته بندی ها: سلامت
اعتماد سازی کنید: چگونه روابط خود را تقویت کنید 
عتماد سازی فرایندی است. برای نشان دادن اعتماد دوباره پس از ناامیدی ، صبر لازم است و برای جلب اعتماد دیگران ، قدردانی و شفافیت لازم است.

اعتماد یکی از مهمترین پایه های روابط دست نخورده است. فرقی نمی کند این یک رابطه عاشقانه ، دوستی ، خانواده باشد یا رابطه با همکاران.

اعتماد به ما اطمینان می دهد که احساس خوبی داریم و اعتماد به نفس داریم. این به ما کمک می کند تا کنترل خود را رها کنیم و آرامش داشته باشیم. رشد و توسعه اعتماد به زمان و تجربیات مثبت نیاز دارد. صراحت و قدردانی از اهمیت ویژه ای برای ایجاد یک پایه اعتماد برخوردار است.

تحقیر ، کلاهبرداری یا پنهان کاری باعث می شود تا در چند لحظه یک رابطه قابل اعتماد را لرزاند. عدم اعتماد ، ترسهای اساسی ما را بیدار می کند و شما نیاز به کنترل همتای خود دارید. با انجام این کار ، نه تنها شخص دیگر بلکه خودتان را نیز می پوشید. ترس شما از ناامیدی دوباره حتی می تواند تا جایی پیش برود که خود را از نظر عاطفی از دیگران جدا کنید.

چگونه می توانید بعد از ناامیدی اعتماد خود را دوباره برقرار کنید؟ یا شاید شما می خواهید اعتماد دیگران را جلب کنید. در این مقاله نکات بسیار زیادی در مورد اعتماد سازی دریافت خواهید کرد.


اعتماد دوباره بسازید: به این ترتیب با ناامیدی برخورد می کنید.
وقت خود را برای شکستن اعتماد بگذرانید.(عکس: CC0 / Pixabay / عکس رایگان)
وقت خود را برای شکستن اعتماد بگذرانید.
نقض اعتماد همیشه به عنوان یک امر یا یک رابطه نیست. غیرقابل اطمینان بودن ، رازداری ، دروغ یا تحقیر می تواند اعتماد بین دو نفر را به هم بزند. اگر اعتماد شما ناامید شود ، به شدت صدمه خواهید دید. ترس ها ، حسادت ، درگیری ها و ناآرامی های درونی اغلب نتیجه می گیرند.

در اینجا نحوه اعتماد به کسی که شما را ناامید کرده است آورده شده است:

شما صدمه دیده و عصبانی و غمگین هستید. برای پردازش نقض اعتماد ، می توانید و باید به همه احساسات خود اجازه دهید. هر چیزی را بلعید ، بلکه فریاد بزنید و گریه کنید وقتی احساس آن شدید. هرچه احساسات خود را بیشتر درک کنید ، بهتر می توانید ناامیدی را برطرف کنید.
اگر آماده باشید ، بحث آزاد می تواند بسیار مفید باشد. بنشینید و در نظر بگیرید که چگونه می تواند به نقض اعتماد منجر شود. به طرف مقابل خود فرصت دهید تا دیدگاه خود را توصیف کند. شاید حتی بتوانید رفتار یا افکار او را درک کنید. همچنین در مورد نحوه احساس وضعیت در اوضاع صریح صحبت کنید. سعی کنید از اتهامات خودداری کنید.
وقت کافی را برای تصمیم گیری در مورد آمادگی شریک زندگی خود اختصاص دهید. به این فکر کنید که آیا می توانید روزی دوباره به او اعتماد کنید یا خیر. آیا احساس می کنید نمی توانید درگیر شوید؟ سپس شاید بهتر باشد که رابطه یا دوستی را خاتمه دهید یا ارتباط را قطع کنید.
مهم نیست که کدام قدم را بردارید: نقض اعتماد فراموش نمی شود. این نیز خوب است اگر شما آماده باشید که راه صحیحی برای مقابله با آن را پیدا کنید. تمام وقت دنیا را ببخش تا ببخشی. پس از آن ، دیگر نباید موضوع را مطرح کنید. زیرا این برای شما و هر نوع رابطه سمی است. ببخشید یا بگذارید برود ، اما هرگز آمرزش نکنید.
درخواست بخشش اولین قدم برای ایجاد اعتماد دوباره است. باید بتوانید احساس کنید که شریک زندگی شما واقعاً تلاش می کند. این شامل می شود که او آماده اصلاح باشد. کلمات باید با اعمال انجام شود و قول ها باید حفظ شود. این تنها راه تقویت اعتماد شما به شخص دیگر است.
با هم ، در نظر بگیرید که چگونه می توانید در آینده با صراحت بیشتری ارتباط برقرار کنید تا ناامید نشوید. همتای شما باید با شما باز و صمیمانه باشد. به این ترتیب می توانید در یک رابطه قابل اعتماد با هم کار کنید.
اعتماد سازی: چگونه می توان بر بی اعتمادی غلبه کرد
اعتماد سازی برای یک رابطه صمیمی مهم است.(عکس: CC0 / Pixabay / عکس رایگان)
اعتماد سازی برای یک رابطه صمیمی مهم است.
شاید شما آنقدر به یک شخص آشنا خیانت کرده باشید که برگشتی نداشته باشد. شما ناامیدی را در زندگی با خود می کشید و آن را به شرکای یا دوستان جدید منتقل می کنید. راه های خارج از این نیز وجود دارد. چگونه می توان اعتماد به نفس جدید را ایجاد کرد :

اعتماد نکردن به معنای درگیر نکردن مناسب در یک رابطه جدید است. شما خود را از آسیب های بعدی محافظت می کنید ، اما با ترمز دستی زندگی می کنید. آگاه باشید که ناامیدی های قدیمی به روابط جدید شما اهمیت می دهد. و اینکه شما به همتای خود آسیب می رسانید ، اما مهمتر از همه به خودتان آسیب می رسانید.
ترس های خود را با شریک زندگی خود و یا با دوست خود به اشتراک بگذارید. آنچه را که باید احساس امنیت کنید ، آشکارا ارتباط برقرار کنید. همتای شما مسئولیت اعتماد به نفس شما نیست . در یک رابطه عاشقانه ، او یا او می تواند از شما حمایت کند تا به تدریج آن را دوباره بسازید.
با خود صبور باشید. به خصوص اگر قبلاً بسیار ناامید شده باشید ، می تواند مدتی طول بکشد تا اعتماد ایجاد شود. هنگامی که احساس راحتی می کنید ، تمرین کنید تا به خود کنترل کنید و شک و تردید را رها کنید.

اعتماد ایجاد کنید: اینگونه اعتماد می کنید
قانون اساسی برای ایجاد اعتماد: حرف خود را حفظ کنید(عکس: CC0 / Pixabay / rawpixel)
قانون اساسی برای ایجاد اعتماد: حرف خود را حفظ کنید
این مهم نیست که فقط به بهزیستی خود اعتماد کنید. افراد اطراف شما نیز باید به شما اعتماد کنند تا بتوانید روابط هماهنگ و دست نخورده برقرار کنید.

در اینجا چگونه به نظر می رسد قابل اعتماد است :

علاقه و تقدیر واقعی را در همتای خود نشان دهید. به او اجازه دهید مکالمه را تمام کند ، سؤال کند و ارتباط چشمی داشته باشد.
صداقت از اهمیت ویژه ای برای جلب اعتماد برخوردار است. اما این بدان معنا نیست که شما بدون اینکه از شما سؤال شود باید نظر خود را روی همه بگذارید. صادقانه حرف بزنید و رفتار کنید ، در موقعیت های دشوار با حوصله برخورد کنید و به دیگران این فرصت را بدهید که شهودهای خود را به شما ارتباط دهند.
خود را باز کنید ، در برابر نقاط ضعف او بایستید و آسیب پذیری خود را نشان دهید. از این طریق ، همتای شما یاد می گیرد که به او اعتماد دارید. این به او کمک می کند تا اعتماد به نفس خود را ایجاد کند.
اطلاعات مبهم همیشه جایی برای گمانه زنی و بی اعتمادی باقی می گذارد. بنابراین خاص باشید و از جزئیات مهم خودداری کنید. اگر موضوعی وجود دارد که نمی خواهید در مورد آن صحبت کنید ، می توانید همین موضوع را روشن کنید. با این جمله: "من الان نمی توانم درباره آن صحبت کنم. اما هیچ دلیلی برای نگرانی شما وجود ندارد ، "می توانید به همتای خود اطمینان دهید و از تفسیرهای نادرست خودداری کنید.
وفادار باشید و همچنین در برابر خواسته ها و علایق شریک زندگی یا دوست خود بایستید. این نحوه اطمینان شما را اثبات می کند .
حرف خود را حفظ کنید. همتای شما باید بتواند احساس کند که می تواند به شما اعتماد کند. بعضی اوقات اتفاقات غیرقابل برنامه ریزی رخ می دهد. اگر نمی توانید یک وعده را حفظ کنید ، باید این کار را صادقانه و به موقع برقرار کنید. لطفاً ببخشید و در نظر بگیرید از کدام ژست می توانید برای جبران عدم پیروی استفاده کنید.
وعده ها و اقدامات یک طرفه برای اعتماد کسی کافی نیست. بنابراین همیشه به اظهارات خود بمانید و اجازه دهید که عمل دنبال شود .
اگر اتفاق ناگواری برای شما رخ داد ، به جای انکار آن کنار بیایید. اگر فقط در مورد آن بگویید ، اغلب نیمی از بد است. شاید هر دو بتوانید به آن بخندید. اما اگر تصمیم دارید به دنبال یک دروغ سفید بروید ، این می تواند به پایگاه اعتماد شما یک لنگه مرتب بدهد.
محرمانه بودن خود را حفظ کنید. نشان دهید که با نگه داشتن اسرار یا جزئیات خصوصی برای خود و حفظ امنیت آنها حتی پس از پایان دوستی ، قابل اعتماد هستید.

  • مهرشاد احسانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی